xxx

Kevin Bacon.


Kevin Bacon zlamal mi serce!
Kilka dni temu, siedzac na sofie i wpatrujac sie bezmyslnie w telewizor (robie to naprawde rzadko i tylko w pracy :) zobaczylam tego aktora.
Zdazylam tylko krzyknac do swoich znajomych, typowym, angielskim:'I love him!'
(Ostatnio na Wyspach kocha sie cos, albo nienawidzi. Ze skrajnosci w skarajnosc, ale nie o tym dzis).
Naiwnie myslalam, ze to jakis trailer jego nowego filmu.
A tu prosze!
Kevin Bacon reklamuje super, hiper szybka siec komorkowa!
Ja rozumiem, ze oszczednosci zaczely topniec, albo luksus juz nie ten, ale prestizu, ktory sam sobie Pan wypracowal, nie da sie kupic za zadne pieniadze, Panie Bacon!

Jasna cholera!

Ostatnio, Ktos bliski napisal mi w mailu, ze czyta mojego bloga i najbardziej podobaja sie recenzje filmow.

Polechatlo to moje ego :)

Dlatego, zamiast plakac nad reklama Kevina Bacona, przypomne Wam kilka jego najlepszych filmow.

A potem...Upoluje 'Uspionych' i napisze recenzje :)

Milego dnia,

M.

'Rzeka tajemnic.'


'Uspieni'


'Morderstwo pierwszego stopnia.'


No comments: